Srnji žličniki z datljevo omako

Srnji žličniki z datljevo omako
Recept je objavljen v reviji Dober tek, december 2010
ČAS PRIPRAVE: 40 min + 3 ure hlajenja
KOLIČINA: za 4 osebe
ZAHTEVNOST: Preprosto
Sestavine
- 150 g srnjega fileja
- 50 g svežih brusnic
- 2,5 dl sladke smetane
- 2 brinovi jagodi
- sol
- 2 lista želatine
- 4 žlice divjačinske ali goveje jušne osnove
- 2 žlici jabolčnega žganja
omaka
- 10 datljev (olupljenih in brez koščic)
- 1,5 dl sladkega vina
- pomarančni sok
Priprava
Srnji file narežemo na drobne koščke. Brusnice operemo in odcedimo. V kozico damo srnje meso, brusnice, 1 dl sladke smetane, zdrobljeni brinovi jagodi in dober ščepec soli. Kuhljamo 3 minute, nato vse skupaj zmešamo s paličnim mešalnikom in zmes ohladimo. Želatino namočimo v hladni vodi. Preostalo smetano rahlo stepemo.
Jušno osnovo segrejemo in v njej raztopimo dobro ožeto želatino; vmešamo jabolčno žganje. Juho zmešamo s srnjo maso, nato pa z metlico za sneg vmešamo še sladko smetano. Maso napolnimo v model za terino in postavimo za 3 ure v hladilnik.
V kozico damo datlje, dolijemo vino, kuhljamo 5 minut, s paličnim mešalnikom zmešamo v kašo in kremo obogatimo s pomarančnim sokom.
Iz srnje mase izrežemo žličnike. Serviramo jih na krožnike in ponudimo z datljevo omako.
© Dedal d. o. o., 2021.
Vse pravice pridržane.
Založba Dedal je bila ustanovljena leta 1991 v Ljubljani. Zaradi naše velike ljubezni do živali smo najprej začeli izdajati revijo Moj pes, prvo slovensko revijo o živalih, in knjige s področja kinologije. Leta 1995 smo natisnili prvo številko kulinarične revije Dober tek, ki je danes vodilna na svojem področju in eden najbolj branih kulinaričnih mesečnikov v Sloveniji. V uredništvu revije Dober tek nastajajo tudi kuharske knjige in posebne tematske izdaje, ki so postale prodajne uspešnice. Da pa ne bi bili »le« založniki in bi kulinariko z bralci delili tudi v praksi, organiziramo tudi kuharske tečaje, vinske delavnice, zanimive degustacije in se z bralci odpravljamo na kulinarične izlete.
Obenem ustvarjamo kulinarične vsebine, publikacije in kulinarične dogodke za podjetja.