Novembra bodo namreč del sredstev,  zbranih od prodaje Žitovih najbolj prepoznavnih kruhov Krpana, Jelena in Hribovca pri vseh trgovcih in v Žitovi maloprodajni mreži,  namenili podpori društva OnkoMan.

V novembru bodo tako vsi Žitovi kruhi na policah s svojo sporočilnostjo še posebej prepoznavni, saj bodo označeni s posebno tematsko hostijo, simbolom Movembra (z brčicami).

Tako z Žitovimi kruhi nadaljujemo odgovornost do družbe, osveščanje o zdravem načinu življenja in preventivi, sporočajo iz Žita in ob tem poudarjajo, da paradni Žitovi kruhi Hribovc, Jelen in Krpan ob vrhunski in večkrat nagrajeni kakovosti, med drugim so nedavno prejeli naziv Superbrands Slovenija, nosijo tudi pomembno simbolno noto, ki jo v Žitu želijo predati potrošnikom ob nakupu njihovih kruhov.

V Žitu so zavezani odgovornosti, ki jo imajo do potrošnikov, zato jih želijo, poleg nudenja kakovostnih izdelkov, tudi ozaveščati, da potrošniki posegajo po prehransko ugodnejših izdelkih. Pri snovanju novih izdelkov imajo, poleg sledenja trendom in željam potrošnikov, v ospredju osredotočenost na zdravo, uravnoteženo in trajnostno prehrano. Ob upoštevanju teh smernic je nastal tudi kruh Krpan, s katerim podpirajo tudi aktivnosti društva OnkomMan, saj je glavna prednost tega kruha ta, da vsebuje 25 % manj soli glede na povprečje v slovenskih kruhih. Tako se na društvo in njegove aktivnosti navezuje ne le simbolno temveč tudi tematsko.

:::

Naslovna fotografija: Kate Remmer / Unsplash