Žito v novembru ozavešča z društvom OnkoMan
Žito bo dobrodelno tudi novembra
Članek je objavljen na Revija Dober tek
Članek je objavljen na Revija Dober tek
Novembra bodo namreč del sredstev, zbranih od prodaje Žitovih najbolj prepoznavnih kruhov Krpana, Jelena in Hribovca pri vseh trgovcih in v Žitovi maloprodajni mreži, namenili podpori društva OnkoMan.
V novembru bodo tako vsi Žitovi kruhi na policah s svojo sporočilnostjo še posebej prepoznavni, saj bodo označeni s posebno tematsko hostijo, simbolom Movembra (z brčicami).
„Tako z Žitovimi kruhi nadaljujemo odgovornost do družbe, osveščanje o zdravem načinu življenja in preventivi, sporočajo iz Žita in ob tem poudarjajo, da paradni Žitovi kruhi Hribovc, Jelen in Krpan ob vrhunski in večkrat nagrajeni kakovosti, med drugim so nedavno prejeli naziv Superbrands Slovenija, nosijo tudi pomembno simbolno noto, ki jo v Žitu želijo predati potrošnikom ob nakupu njihovih kruhov.
V Žitu so zavezani odgovornosti, ki jo imajo do potrošnikov, zato jih želijo, poleg nudenja kakovostnih izdelkov, tudi ozaveščati, da potrošniki posegajo po prehransko ugodnejših izdelkih. Pri snovanju novih izdelkov imajo, poleg sledenja trendom in željam potrošnikov, v ospredju osredotočenost na zdravo, uravnoteženo in trajnostno prehrano. Ob upoštevanju teh smernic je nastal tudi kruh Krpan, s katerim podpirajo tudi aktivnosti društva OnkomMan, saj je glavna prednost tega kruha ta, da vsebuje 25 % manj soli glede na povprečje v slovenskih kruhih. Tako se na društvo in njegove aktivnosti navezuje ne le simbolno temveč tudi tematsko.
:::
Naslovna fotografija: Kate Remmer / Unsplash
© Salomon d. o. o., 2024.
Vse pravice pridržane.
Revija Dober tek je odlična kulinarična revija s preizkušenimi recepti. Eno najbolj branih kulinaričnih revij v Sloveniji sta leta 1995 ustanovila Darko in Zdenka Petelin, danes pa njuno tradicijo nadaljuje hči Urška Petelin, ki z zavzeto ekipo vsak mesec poskrbi za svežo zbirko receptov in obilico pestrih vsebin za sladokusce. V uredništvu revije Dober tek izdajamo tudi kuharske knjige in posebne tematske izdaje, kulinariko pa z bralci v praksi delimo tudi z organizacijo kuharskih tečajev, delavnic, degustacij in kulinaričnih izletov.
Uspešno sodelujemo tudi s številnimi podjetji, za katera pripravljamo kulinarične vsebine, kot so promocijska besedila, recepti, fotografije in videorecepti za posebne projekte in tematske publikacije, ter organiziramo dogodke in tiskovne konference.