Maestro danes velja za strokovnjaka za začimbe in podjetje z zavidanja vredno tradicijo, ki se je začela z eno samo začimbo – poprom. S kuharskim mojstrom Brunom Šulmanom (zmagovalcem sedme sezoni oddaje Masterchef leta 2021), ki je sicer ambasador in promotor začimb Maestro, so na Ljubljanskem gradu predstavili novo mešanico, ki spremlja vrsto značilnih slovenskih jedi.

Kako je nastala nova mešanica

Pri snovanju jubilejne mešanice začimb za slovenske jedi Maestro je ustvarjalce vodilo to, da lahko na policah trgovin poiščemo najrazličnejše začimbne mešanice, le slovenske ne. K iskanju popolne kombinacije sestavin so z vseslovensko akcijo povabili tudi domače kuharske ustvarjalce, Bruno Šulman pa je dodal svoj pečat in prilagodil končna razmerja začimb v mešanici. Embalažo preve mešanice začimb za slovenske jedi so nadgradili s slovenskim ornamentom Jožeta Karlovška, ki je svoje delo posvetil ohranjanju bogate dediščine.

Pestra zgodovina blagovne znamke Maestro

Začetek zgodbe sega v leto 1954, ko so v podjetju Začimba, ustanovljenem v Sečoveljskih solinah v Seči pri Portorožu, predstavili (takrat) edino začimbo v svoji ponudbi, poper. Leta 1979 je nabor izdelkov zajemal že 25 začimb. Za širitev proizvodnje je bilo ključno leto 1964, ko se je Začimbi pridružilo podjetje Gosad, leta 1977 pa so v okviru družbe zgradili v tistem času najsodobnejšo tovarno za predelavo začimb v Jugoslaviji. Program začimb in blagovno znamko Maestro je nato prevzelo Žito, šest let kasneje pa je Maestro postal del družine Podravka, ki je danes lastnica Žita.

Maestro je danes sodobna blagovna znamka z bogato ponudbo začimb in posebnih dodatkov jedem. Med njimi so tisti, ki so blizu našim kuhinjam, pa tudi mednarodni okusi. Na prodajnih policah jih je na voljo že več kot dvesto. Med slovenskimi kupci so najbolj priljubljene posamezne ‘monozačimbe’, predvsem črni poper, lovorov list in česen, in posebni dodatki za določene jedi, na primer krompir, ribe ali piščanca.

OZNAKE