Kakšna je slovenska začimbna mešanica?
Maestro je oblikoval prvo slovensko mešanico začimb
Članek je objavljen na Revija Dober tek
Blagovna znamka Maestro je svojo 70. obletnico pospremila z novo mešanico začimb, ki jo sestavljajo šetraj, peteršilj, majaron, luštrek, timijan in pehtran.
Maestro danes velja za strokovnjaka za začimbe in podjetje z zavidanja vredno tradicijo, ki se je začela z eno samo začimbo – poprom. S kuharskim mojstrom Brunom Šulmanom (zmagovalcem sedme sezoni oddaje Masterchef leta 2021), ki je sicer ambasador in promotor začimb Maestro, so na Ljubljanskem gradu predstavili novo mešanico, ki spremlja vrsto značilnih slovenskih jedi.
Kako je nastala nova mešanica
Pri snovanju jubilejne mešanice začimb za slovenske jedi Maestro je ustvarjalce vodilo to, da lahko na policah trgovin poiščemo najrazličnejše začimbne mešanice, le slovenske ne. K iskanju popolne kombinacije sestavin so z vseslovensko akcijo povabili tudi domače kuharske ustvarjalce, Bruno Šulman pa je dodal svoj pečat in prilagodil končna razmerja začimb v mešanici. Embalažo preve mešanice začimb za slovenske jedi so nadgradili s slovenskim ornamentom Jožeta Karlovška, ki je svoje delo posvetil ohranjanju bogate dediščine.
Pestra zgodovina blagovne znamke Maestro
Začetek zgodbe sega v leto 1954, ko so v podjetju Začimba, ustanovljenem v Sečoveljskih solinah v Seči pri Portorožu, predstavili (takrat) edino začimbo v svoji ponudbi, poper. Leta 1979 je nabor izdelkov zajemal že 25 začimb. Za širitev proizvodnje je bilo ključno leto 1964, ko se je Začimbi pridružilo podjetje Gosad, leta 1977 pa so v okviru družbe zgradili v tistem času najsodobnejšo tovarno za predelavo začimb v Jugoslaviji. Program začimb in blagovno znamko Maestro je nato prevzelo Žito, šest let kasneje pa je Maestro postal del družine Podravka, ki je danes lastnica Žita.
Maestro je danes sodobna blagovna znamka z bogato ponudbo začimb in posebnih dodatkov jedem. Med njimi so tisti, ki so blizu našim kuhinjam, pa tudi mednarodni okusi. Na prodajnih policah jih je na voljo že več kot dvesto. Med slovenskimi kupci so najbolj priljubljene posamezne ‘monozačimbe’, predvsem črni poper, lovorov list in česen, in posebni dodatki za določene jedi, na primer krompir, ribe ali piščanca.
© Salomon d. o. o., 2024.
Vse pravice pridržane.
Revija Dober tek je odlična kulinarična revija s preizkušenimi recepti. Eno najbolj branih kulinaričnih revij v Sloveniji sta leta 1995 ustanovila Darko in Zdenka Petelin, danes pa njuno tradicijo nadaljuje hči Urška Petelin, ki z zavzeto ekipo vsak mesec poskrbi za svežo zbirko receptov in obilico pestrih vsebin za sladokusce. V uredništvu revije Dober tek izdajamo tudi kuharske knjige in posebne tematske izdaje, kulinariko pa z bralci v praksi delimo tudi z organizacijo kuharskih tečajev, delavnic, degustacij in kulinaričnih izletov.
Uspešno sodelujemo tudi s številnimi podjetji, za katera pripravljamo kulinarične vsebine, kot so promocijska besedila, recepti, fotografije in videorecepti za posebne projekte in tematske publikacije, ter organiziramo dogodke in tiskovne konference.