Žitov kruh chia roza oktober iz Lidlove pekarne za dober namen
piše: Revija Dober tek
Članek je objavljen na Revija Dober tek
Žito in Lidl Slovenija že peto leto zapored združujeta moči v dobrodelnem roza oktobru, mesecu ozaveščanja o raku dojk.
S posebnim kruhom, poimenovanim kruh chia roza oktober, ki so ga zasnovali v Žitu in je sveže pečen naprodaj izključno v Lidlovi pekarni, skupaj podpirata Europo Donno − Slovensko združenje za boj proti raku dojk. Od vsakega hlebčka, prodanega v oktobru, bosta podjetji skupaj donirali 0,50 evra za podporo programu ROZA, ki ponuja psihosocialno podporo bolnicam, obolelim za rakom dojk in raki rodil ter njihovim bližnjim.
Hrustljava rustikalnost s semeni
Letošnji kruh chia roza oktober je oblikovan v hlebček. Sestavljajo ga bogata mešanica pšenične, ržene, pirine in ovsene moke. Poleg odlične kombinacije mok ga bogati še kombinacija treh vrst semen: chia, lanenih semen in sezama. Kruh je rustikalne oblike, z enim sredinskim zarezom in posut z mešanico semen. Označen je s hostijo Roza oktober.
Pomen aktivnega in zdravega življenjskega sloga
»Letošnji kruh chia roza oktober je namenjen sicer vsem tistim, ki cenijo polnovredne izdelke, ljubiteljem kruha s semeni in vsem, ki so privrženci aktivnega in zdravega življenjskega sloga,« pravi Rok Cankar, direktor pekarstva v Žitu in dodaja, da se bodo v Žitu v oktobru posebej osredotočili tudi na ozaveščanje zaposlenih prek internega glasila, prav tako jim bodo v Žitu pripravili degustacije po enotah z ozaveščevalno noto.
Pomen preventive in samopregledovanja
Z »roza« akcijo bo združenje Europa Donna Slovenija s pomočjo podjetji poleg zbiranja sredstev za program ROZA, ozaveščalo kupce in zaposlene o raku dojk, najpogostejši obliki tega malignega obolenja žensk v razvitem svetu, ter o pomenu skrbi za zdravje in dobro počutje. Samopregledovanje je namreč učinkovit način za zgodnje odkrivanje rakavih sprememb, kar pa vodi v uspešnejše zdravljenje in večjo možnost ozdravitve.
Predsednica Združenja Europa Donna Slovenija Tanja Španić izpostavlja, da je podpora programu ROZA pomembna za zagotavljanje podpore bolnicam in njihovim bližnjim, in dodaja: “Zahvaljujemo se podjetjema Žito in Lidl Slovenija za vztrajno podporo v rožnatem oktobru, ki sta ponovno združila moči pri ozaveščanju svojih zaposlenih in kupcev ter finančni podpori programu ROZA. Program nudi ključno psihosocialno podporo bolnicam z rakom dojk in raki rodil ter njihovim bližnjim, jim pomaga pri soočanju z diagnozo ter prispeva h kakovostnemu življenju med in po zdravljenju. V okviru programa ROZA so bolnicam namenjene sekcije, podporne skupine in različne delavnice, za svojce bolnic pa organiziramo tudi vsakoletni tabor za otroke in podporni skupini za svojce obolelih in žalujoče svojce. Vaša zavezanost in podpora sta neprecenljivi, saj skupaj pomagamo mnogim ženskam, ki se soočajo z diagnozo raka.”
Lidl Slovenija se podpori Združenju Europa Donna Slovenija pridružuje že desetič
V Lidlu Slovenija delovanje Združenja Europa Donna Slovenija podpirajo že deseto leto; o raku dojk ozaveščajo s kruhom na prodajnih mestih, prek Lidlovega letaka in družbenih omrežij podjetja. “Društvo Europa Donna bomo podprli s prodajo kruha chia roza oktober, o pomenu preventive ter aktivnega in hranozavestnega življenjskega sloga pa bomo javnost ozaveščali tudi s pomočjo Lidlovih ambasadorjev na družbenih omrežjih. S svojo osebno zgodbo bo ženske k preventivnim ukrepom spodbudila predsednica Združenja Europa Donna Slovenija,” je povedala Metka Šilar Šturm, vodja področja za korporativne zadeve v Lidlu Slovenija.
© Salomon d. o. o., 2024.
Vse pravice pridržane.
Revija Dober tek je odlična kulinarična revija s preizkušenimi recepti. Eno najbolj branih kulinaričnih revij v Sloveniji sta leta 1995 ustanovila Darko in Zdenka Petelin, danes pa njuno tradicijo nadaljuje hči Urška Petelin, ki z zavzeto ekipo vsak mesec poskrbi za svežo zbirko receptov in obilico pestrih vsebin za sladokusce. V uredništvu revije Dober tek izdajamo tudi kuharske knjige in posebne tematske izdaje, kulinariko pa z bralci v praksi delimo tudi z organizacijo kuharskih tečajev, delavnic, degustacij in kulinaričnih izletov.
Uspešno sodelujemo tudi s številnimi podjetji, za katera pripravljamo kulinarične vsebine, kot so promocijska besedila, recepti, fotografije in videorecepti za posebne projekte in tematske publikacije, ter organiziramo dogodke in tiskovne konference.