Zmagovalni koktajl navdihnila ajda in kislo mleko
piše: Revija Dober tek
Članek je objavljen na Revija Dober tek
Na tekmovanju za priznanje citadelle true originals je slavil 25-letni Gal A. Pilko.
Najboljši slovenski barmani in mojstri miksologije so se sredi junija zbrali v kranjskem Klubarju in se pomerili na tekmovanju za prestižno priznanje citadelle true originals, ki ga podeljuje podjetje Maison Ferrand, eden vodilnih svetovnih proizvajalcev butičnih žganih pijač iz Francije, z blagovno znamko džina Citadelle.
Strokovna komisija, ki so jo sestavljali Kevin Kos, Jan Križaj in predstavnica podjetja Maison Ferrand Aleksandra Lavrova, je ocenjevala tehnične sposobnosti, predstavitev, okus, videz in ustvarjalnost, poseben poudarek pa so v finalu namenili tudi trajnostnim praksam, predvsem uporabi lokalnih sestavin.
V prvem delu se je deset tekmovalcev preizkusilo v pripravi klasičnih koktajlov, šest najboljših pa se je uvrstilo v finale, za katerega so morali pripraviti svojo različico koktajla tom collins. Zmagovalec je postal Gal A. Pilko, ki je svoj koktajl citadelle true originals poimenoval Peach, don’t kill my vibe.
Pri pripravi recepture ga je navdihnila tradicionalna kombinacija kislega mleka in ajde. Poleg slednje je za svoj avtorski napitek uporabil še džin ter sodo iz soka vipavskih breskev in sirotke jogurta, infuzirane z breskvinimi koščicami, končni izdelek pa je popestril še s piškotom, ki je spominjal na sladoledni sendvič.
Intervju z Galom A. Pilkom smo pripravili za poletno številko revije Dober tek.
© Salomon d. o. o., 2024.
Vse pravice pridržane.
Revija Dober tek je odlična kulinarična revija s preizkušenimi recepti. Eno najbolj branih kulinaričnih revij v Sloveniji sta leta 1995 ustanovila Darko in Zdenka Petelin, danes pa njuno tradicijo nadaljuje hči Urška Petelin, ki z zavzeto ekipo vsak mesec poskrbi za svežo zbirko receptov in obilico pestrih vsebin za sladokusce. V uredništvu revije Dober tek izdajamo tudi kuharske knjige in posebne tematske izdaje, kulinariko pa z bralci v praksi delimo tudi z organizacijo kuharskih tečajev, delavnic, degustacij in kulinaričnih izletov.
Uspešno sodelujemo tudi s številnimi podjetji, za katera pripravljamo kulinarične vsebine, kot so promocijska besedila, recepti, fotografije in videorecepti za posebne projekte in tematske publikacije, ter organiziramo dogodke in tiskovne konference.