Ribji paprikaš
Ribji paprikaš
Recept je objavljen v reviji Dober tek, junij 2013
KOLIČINA: za 10 – 12 oseb
ZAHTEVNOST: Preprosto
Sestavine
- za 4- do 5-litrski kotliček:
- 2 kg krapa (2 srednje veliki ribi)
- 1,5 kg čebule
- 1 strok česna
- 1 dl olja
- 100 g sladke mlete rdeče paprike
- 30 g zdrobljene pekoče paprike
- sol
- mleti poper
- poper v zrnu
- 1 lovorov list
- šopek svežega peteršilja
- 5 žlic paradižnikove mezge
- 1 pekoči feferon
- limonov sok
- 2 dl belega vina
Priprava
Ribo očistimo, operemo, filiramo in narežemo na kose. Posolimo jih, pokapamo z limonovim sokom in pustimo stati eno uro. Čebulo in česen olupimo in sesekljamo.
V kotličku na segretem olju pražimo čebulo in česen. Ko čebula oveni, prilijemo malo vode in dušimo tako dolgo, da se čebula popolnoma razkuha. Nato jo zalijemo z vodo in dodamo sladko rdečo mleto papriko, sol, poper v zrnu in paradižnikovo mezgo. Še nekaj minut kuhamo, nato v omako položimo ribo (glave tudi) in kuhamo na zmernem ognju. Pazimo, da ogenj ni premočen, da se riba ne razkuha. Paprikaša ne mešamo s kuhalnico, temveč občasno le zavrtimo ali zamajamo kotliček. Dodamo mleti poper, drobljeno pekočo papriko, pekoč feferon in lovorov list. Na zmernem ognju kuhamo približno pol ure. Čebula mora biti popolnoma razkuhana, da se sploh ne opazi. Malo pred koncem kuhanja prilijemo še belo vino in dodamo sesekljan peteršilj.
© Salomon d. o. o., 2024.
Vse pravice pridržane.
Revija Dober tek je odlična kulinarična revija s preizkušenimi recepti. Eno najbolj branih kulinaričnih revij v Sloveniji sta leta 1995 ustanovila Darko in Zdenka Petelin, danes pa njuno tradicijo nadaljuje hči Urška Petelin, ki z zavzeto ekipo vsak mesec poskrbi za svežo zbirko receptov in obilico pestrih vsebin za sladokusce. V uredništvu revije Dober tek izdajamo tudi kuharske knjige in posebne tematske izdaje, kulinariko pa z bralci v praksi delimo tudi z organizacijo kuharskih tečajev, delavnic, degustacij in kulinaričnih izletov.
Uspešno sodelujemo tudi s številnimi podjetji, za katera pripravljamo kulinarične vsebine, kot so promocijska besedila, recepti, fotografije in videorecepti za posebne projekte in tematske publikacije, ter organiziramo dogodke in tiskovne konference.