Raziskava Inštituta Mediana v sodelovanju z blagovno znamko kave Loka Special je pokazala, da ima kar 88 % vprašanih s preizkušanjem novih stvari običajno pozitivno izkušnjo, kljub temu pa bi večina dala prednost preverjenim stvarem pred tveganji in na različnih področjih življenja vztrajala pri svojih obstoječih navadah.

Ustaljene navade in tradicije, posebej tiste, s katerimi so odraščali, ostajajo korenito zasidrane v srcih Slovencev. Tako na primer večina sodelujočih v raziskavi ne bi zamenjala priljubljene živilske trgovine, četudi bi družina in prijatelji začeli kupovati v drugi. Kljub temu pa Slovenci radi preizkušamo nove pijače. Kar 84 % Slovencev najraje pije turško kavo, z veseljem pa bi preizkusili nove okuse in arome znamke kave, ki je še ne poznajo. Za 66 odstotkov vprašanih bi bilo pri tem odločilno priporočilo družine, prijateljev ali znancev, možnost preizkusa izdelka na prodajnem mestu ter akcija ali ugodnost.

Graf: Stališča Slovencev do preizkušanja nove hrane in pijače

V začetku leta 2020 je Mediana izvedla tudi slepi test različnih turških kav, ki je pokazal, da slovenski potrošniki pri nakupu kave sledijo ustaljenim tirnicam. Kljub temu da so slovenski ljubitelji turške kave kot okus št. 1 izbrali domačo kavo Loka Special, ta namreč običajno ni njihova prva ali najbolj pogosta izbira. Pri Loki Special so na izid slepega testa in pridobljenega naziva »okus številka 1 po izboru slovenskih potrošnikov kave« zelo ponosni in zato vsem kavoljubom sporočajo, da dobre kave ne prepoznaš le po videzu. In marsikaj ni tako, kot sodimo na prvi pogled.

Blagovna znamka Loka kava je skrbno izbrano mešanico kave Loka Special ustvarila za prave kavoljube, ki jih ne moti, če tradicija včasih zadiši po novem. Z naravnimi notami čokolade je tradicionalni Loka kavi dodala le ščepec novih okusov, ki poznanim doživetjem daje še bolj poseben, zaokrožen značaj. A kot nakazujejo podatki najnovejše raziskave Mediane, bodo lahko v premium okusu Loke Special uživali le tisti kofetarji in kofetarice, ki so zanj pripravljeni otresti ustaljena prepričanja in navade.

OZNAKE